luni, 4 august 2008

compromisuri.

cv gen:
"Am invatzat k nu conteaza ce li se intampla oamenilor.Ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pt a le rezolva."

Si de acum jur k numai imi pasa.pur si simplu.nu-mi mai pasa de nimeni si nimic.incerc sa numai pun la suflet tot.nu.chiar app nic.

Azi l.am vz p tipul q kre am fost aq 2 ani.Si s-a facut blond.si park era mult mai bun.adik este. =p~

mda.si mai ales sunt trista dintr-un motiv.
pt k unii oamenii se cred totul.se cred perfecti.
si mai ales k imi spun mie k nu am fatza de ei.
lol,frate.pe mn nu ma intereseaza.
asha sunt unii de prosti.
Dar,totusi am o satisfactzie azi.
M.am faqt privita de tipu` ala bun.de vecinu` meu dragutzzz.:">
:))
M.am plictisit.ma gandeam sa ma duc sa stau o sapt p la tzara.dar park nu-mi arde.
asha k o las balta.
bye^^

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele