duminică, 5 octombrie 2008

ha. :)

E 5 octombrie.
god.:O
asa rpd a trecut?
Si cand ma gandesc.
8->
Poateeeeeeee mai vroiam vacantza.
Adik asta sigur.sigur.sigur.sigur.sigur.
Dar a fost foarte bine,frate.A fost cea mai tare vacantza ever.
Am realizat multe,chiar mai multe decat ma asteptam.
Mi.au lipsit multe,adevarat.
DAr..:-j
Ma gandeam..a trecut app o luna de sc.
Si..nimic nou.Adica la mn da.
La altzii poate nu.
Parca e mai greu.si asta pt k sunt yo mai mica decat restul.Ma simt fb.
Ce zi este azi.Ploaie,ploaie,ploaie,toamna,toamna,toamna.
Chiar ca.
Multzumesc fanilor kre imi citesc blogul.
:)))
Si tuturor.
[:x]

2 comentarii:

Miky‹3 spunea...

asha`i:(

Miky‹3 spunea...

o zi foarte nashpa:-<
sch park totzi am mai vrea vacantza:-<
abia ashtept sa se termine sh cls a10-a:-<

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele