duminică, 4 octombrie 2009

8 motive doar ca să râzi!


Nu sunt eu in poza!:))
Ei bine,eu râd mai tot timpul in ultima vreme. Şi am descoperit un articol foarte interesant despre cât de bine este să mai şi râdem.

De fapt aici sunt doar 8 motive ca să râdem sănătos:

1. Reduce stresul. Şi stările depresive şi poţi învinge oboseala.

2. Calmează durerea. Râsul chiar reduce stare aceea.

3. Previne bolile de inimă. Râsul inlătură stresul şi reglează tensiunea arterială.

4.Întăreşte imunitatea. Cu cât râzi mai mult,cu atât eşti mai protejat de infecţii.

5. Stimulează digestia. Prin râs se masează anumite organe interne şi se reglează tranzitul.

6. Previne cancerul. Ajută timusul să producă mai multe limfocite care conţin celule anticancerigene.

7. Şterge/Tratează eczemele.

8. Ţine creierul in formă. Adică sunt stimulate ambele emisfere cerebrale şi creşte capacitatea de memorare.

Sper că de acum să râdem şi mai mult. Eu una cu siguranţă! :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Well, sa radem, nu? ;;)

Unknown spunea...

Buna ziua.
Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - Web design
url - http://www.nidweb.ro

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele