vineri, 21 noiembrie 2008

?

Daca vei ramane calm cand toti din jurul tau
Isi pierd cumpatul si te considera vinovat pentru aceasta
Daca vei avea incredere in tine,cand nimeni nu te va crede
Si vei fi in stare sa accepti neincrederea celor din jur,
Daca vei stii sa astepti fara sa te oboseasca asteptarea
Si inconjurat fiind de minciuni nu vei deveni mincinos,
Daca ura semenilor tai nu-ti va trezi ura
Si pentru aceasta nu te vei considera prea bun si intelept,
Daca vei stii sa visezi fara sa te lasi stapanit de vise
Si vei fi in stare sa-ti stapanesti gandurile,
Daca vei stii sa suporti triumful si esecul in acelasi fel,
Daca vei stii sa suporti denaturarea unui adevar
In scopul de a-l transforma in capcana pentru naivi,
Daca vei stii sa vezi ruinandu-se opera vietii tale
Si vei avea puterea sa iei totul de le inceput,
Daca toate realizarile vietii tale vei stii sa le risti pe o singura carte
Si pierzand vei stii sa iei totul de la inceput
Fara sa scoti o vorba despre pierderea suferita,
Daca iti vei subordona inima si nervii,puterea,
Astfel incat ele sa te serveasca neintrerupt
Si atunci cand nu-ti va mai ramane
Decat dorinta de a continua,
Daca comunicand cu cei de jos nu-ti vei pierde demnitatea,
Dar mergand alaturi de regi iti vei pastra omenia,
Daca nici dusmanul si nici prietenul nu te vor supara,
Daca vei tine seama de toti oamenii,dar de nici unul in mod deosebit
Daca vei stii sa folosesti minutul neiertator
In toata valoarea celor 60 de secunde,
Lumea va deveni a ta cu tot ce e in ea.
Pentru ca pot sa visez si sa am incredere in mine.
Pentru ca numai eu stiu tot ce mi se intampla.
Pentru ca nu am incetat niciodata sa il iubesc.
Am invatat doar cum sa traiesc fara el.
Dar..nu mai conteaza.
Conteaza doar sa fiu eu fericita.Si sa trec peste orice.
Si de multe ori am promis k ma schimb si nu am reusit.
Dar o sa.mi treaca,sper,si o sa ma schimb.
Nu o sa mai fiu fata aia amabila si dragutza de kre profita toata lumea.
Nu.
Pt. ca nimeni nu merita,oricat d prieten ti.ar fi..:-j
Si..
vreau doar sa vina o data vacanta aia!
Ca sa mai uit asa d toate..

3 comentarii:

nol spunea...

post luuuung?!:O:O:O:O:O
foarte tare!
[incearca sa nu mai scrii cu "k" "sh",et caetera-pare mai cult]
pupici!

Camme spunea...

daaa:">
thx:x

Gabrielle spunea...

"Nu o sa mai fiu fata aia amabila si dragutza de kre profita toata lumea.
Nu." . Din proprie experienta iti spun ca asta nu se va intampla niciodata. Iti propui un lucru prostesc. Trebuie sa fii draguta si amabila pentru ca asa e firea ta. Timpul le va rezolva pe toate. Daca nu iti place lumea care o ai in jurul tau, schimb-o. Schimba-ti prietenii daca nu sunt cei potriviti. Ma regasesc in mult din ceea ce ai scris in post-ul acesta. Sunt prea multe ganduri. Eu de la multimea mea de amici , am ramas la unul. Un singur prieten din toti cei care-i aveam. Si niciodata sa nu incetezi sa fii amabila si draguta, pentru ca o sa ai de castigat.Multa bafta in continuare. :*

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele