sâmbătă, 22 noiembrie 2008

;;)


Vreau sa fie iar vara,

vreau sa ma bucur de orice,

vreau sa numai ploua atat de incet si marunt,

vreau sa iasa soarele ala din nori,

vreau sa numai fiu asa trista cum am fost toata saptamana,

vreau sa cred ca exista prieteni adevarati,

vreau sa fie totul mai bine,

vreau sa numai puna lumea masti pe fatza lor,

vreau sa ma cunosc mai bine,

vreau sa numai plang,

vreau sa cred ca viata e frumoasa,

vreau sa fie totul ok,

vreau sa fie lumea mai buna,sa lase toate rautatile deoparte,

vreau sa ma dezobisnuiesc de a mai bea ceai in fiecare dimineatza,

vreau sa ma linistesc cu adevarat,

vreau sa fac si alte lucruri,

vreau sa stie lumea ca nu sunt o tipa egoista si rea precum se vede,

vreau sa arat si eu ce simt pt ca nu imi iese niciodata,

vreau sa numai ploua atat pt ca in suflet te simti gol,

vreau ca toate diminetile cand ma scol sa vad cum soarele imi intra in ochi si sa imi zambeasca,

vreau sa ajung ce vreau sa ajung,

vreau sa mi se indeplineasca toate dorintele,

vreau sa numai am cosmaruri,

vreau sa numai fiu asa trista fara vreun motiv,

vreau sa ma mai dezobisnuiesc sa mai citesc atat de mult,

vreau sa fiu lasata in pace,

vreau sa traiesc,

vreau sa afle lumea doar din priviri ce vreau sa spun,

vreau sa vina iarna cu multa zapada,

vreau sa vina craciunul[ziua mamei mele:x],

vreau sa ma implic in a face lucruri bune,

vreau ca unele vise sa devina realitate,

vreau sa numai visez atat de mult,

vreau sa stiu ce trebuie sa fac ca sa nu ranesc oamenii,

vreau sa existe o reteta pentru a fi fericit,

vreau sa fie mereu soare si cald,

vreau sa fiu inconjurata numai de prieteni adevarati,

vreau sa inteleg ce nu stiu,

vreau sa.mi spuna cineva odata 'Esti o fata cu un suflet mare.'

vreau sa primesc multe imbratisari pentru ca asa ma simt mai bine,

vreau sa opresc timpul pentru o zi,doua..,

vreau sa numai fie atata tristete in lume,

vreau ca fiecare sa se bucure de viatza asa cum e ea,

cu rele si cu bune,

vreau sa stiu ca maine o sa fie mai bine decat azi,

vreau sa invat sa ma iert,

vreau sa stiu sa spun te iubesc la momentul potrivit,

vreau sa aprind scanteia atunci cand e cazul,

vreau sa numai ma supar din orice,

vreau sa numai am acel orgoliu prostesc,

dar totusi am 15 ani.

Ma consider mica,chiar daca am trecut prin multe.

2 comentarii:

Gabrielle spunea...

Ai un stil de a scrie aparte. Foarte interesante posturile tale. Scrie, ca scrii bine. :)

nol spunea...

new look...:P

hmm...vorba parintilor
"si eu vreau multe.."
:))

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele