marți, 23 decembrie 2008

[:-<]

Pff...k tot vine Craciunul..oare voi mai stiti cum era acum cativa ani? Cata bucurie,asteptare,culoare era..Acum nu mai este asa.absolut deloc.
Eu parca numai simt.Aproape nimic.Inafara faptului ca este ziua mamei mele nu mai imi pasa.Simplu.As vrea sa ninga cum nu a mai nins niciodata..cu fulgi mari si incontinuu,sa ma pot juca si sa fac bulgari si sa-mi inghete mainile de frig dar sa nu-mi pese deoarece ma simt extraordinar...:-
Si cred ca mereu am dorinte..poate sunt prea imatura si neinteleasa ca sa pot primi ceva:Dar..iarasi ma apuca melancolia cu iubirea..nu mai conteaza.
Acum chiar m-am convins ca Mos Craciun nu exista si iubirea la fel.
N-are nimic nici un rost cum nimic nu e facut sa tina.Depinde doar de mine sa merg inainte,peste bune si rele oriunde voi ajunge.Dar stiu ca o singura dorinta mi se va indeplini.Aceea ca voi ajunge la teatru.De tzelul acesta nu ma indoiesc.Si nici nu vreau sa ma gandesc ca nici lucrul acesta nu se va indeplini.Totusi..nu a fost un an bun..doar stiu k tre` sa fim fericiti cu noi insine si sa speram ca ziua de maine va fi mult mai bine. :]

Un comentariu:

nol spunea...

Ai dreptate.Cred că toți simțim la fel,sau na,nu știu.Din cât am vorbit cu prieteni și așa și ei simt același lucru,de fapt nu mai simt nimic.În câțiva ani va deveni o zi ca oricare alta în special din cauza noastră,pentru că acum ni se pare normal să primim atâtea chestii și nu mai apreciem așa cum o făceam când eram mici.Cred că ăsta este motivul.

Cât despre teatru,go on!Deși nu e o meserie bine plătită părerea mea e că întotdeauna să faci ce îți place so...!

Mai vorbim noi!

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele