duminică, 7 decembrie 2008

Nici un chef d somn :-?

[De parca nu ma mai vrea Universul.
Timpul imi sterge amintirea, imi sterge simtul,
imi sterge versul,
Imi schimba chipul, vietii fura sensul,
Imi urmeaza pasii, imi imita mersul.]
Pff..ce rpd au trecut zilele..
suntem in decembrie.
Eu,chiar nu ma simt fericita.
Stiu..k e luna sarbatorilor,cadourilor,
dar pt mine chiar nu reprezinta nimic.
Dar..pff..vreau sa fiu iar mica si sa simt cum ma bucur de orice.
Parca numai e totul la fel k acum 3/4/10 ani..
:
Azi a fost o zi memorabila.
Cu pisi mea:x
<3.
Si inchei aici k ma duc sa ma culc.

Un comentariu:

nol spunea...

Cam tarziu,cam tarziu.
Hmmm...fii si tu "cul" si scrie niciun.
Cred ca nimeni nu se mai simte la fel cum se simtea in alti ani,in primul rand varsta si in al doilea rand incalzirea globala.
Si nush..mai sunt multe de zis:)

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele