sâmbătă, 14 februarie 2009

Conteaza?

Sunt in delir..ganduri nebunesti,idei fanteziste,le simt,se materializeaza in mintea mea.
Simt un gust surprinzator de puternic de cirese amare.
Gandurile de odinioara se transforma in amintiri.
Le las sa se ingalbeneasca,sa se vestejeasca,sa se stinga usor,
sa prinda un fir subtire de panza de paianjen,ca mai apoi,peste vreme,
sa inchid ochii,sa ma desprind de real si sa le aduc la viata.
Gustul de cirese amare sa mi se para mai placut..sau as putea sa las amintirile in coltul lor,
sa putrezeasca,sa se descompuna si sa fac loc unor ganduri care,
la randul lor,vor deveni amintiri.Ganduri mai dulci,
de data asta,cu gust de capsuni..capsuni cu frisca.
Ma cuprinde ameteala si,odata cu ea,o senzatie de bine...
Ma transpun cu totul intr.un alt univers,poate intr.un ungher din mintea mea,ma aplec si sterg de praf o amintire ce inca nu a imbatranit:u.
Acum,
gustul de capsuni se intensifica iar paianjenii mici isi strang panzele cu fir de borangic de pe celelalte amintiri: un sarut ce nu a durat mai mult de 10 sec,o imbratisare,sclipirea unei priviri indragostite...
fara sa vreau,presar zahar in urma mea,ca trecutul sa ma urmeze oriunde as pleca.

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele