duminică, 26 aprilie 2009

.

Este in zadar.Totul.Oricat as incerca nu merge.
Poate chiar trebuie sa scriu aici numai in zilele proaste,dar nu e asa.Acum ma simt foarte bine.cred.
“Tot ce este mediocru in viata mea se datoreaza prejudecatii ca e bine sa fii ‘intelept’ in orice situatie. In fond, ce ne recomanda intelepciunea ? Sa fim atenti, evitand riscurile, imprudentele si excesele.Sa facem totul ‘cu masura’. Si tocmai aceasta ‘masura’ o gasesc la originea tuturor regretelor mele, a pasiunilor ratate, a ‘nebuniilor’ netraite. N-am avut inteligenta sau norocul de a pricepe la timp ca adevarata ‘masura’ a vietii unui om nu se poate obtine decat prin ‘lipsa de masura’, dorind ‘fara masura’, indraznind ‘fara masura’, iubind ‘fara masura’. ” ( O. Paler ) .
Ceva gen. Totul este fara masura. Viata trebuie traita fara masura sau fara a ne face griji,probleme. Daca toti am trai 'fara masura' ar fi mult mai bine.
Dar,oamenii sunt tot la fel. In general ei nu se schimba,oricate vb le.ai spune,oricat suflet ai pune,oricata incredere ai avea in ei,ei raman la fel. Si atunci te intrebi daca chiar merita cineva...daca chiar merita sa.ti irosesti timpul asteptand si sperand la ceva mai bun..ei bine nu.Inca n.am intalnit oameni pe care sa.i fac sa realizeze ca sunt unici,ca ei sunt tot ei si daca lumea din jur nu.i accepta asta e,in fond trebui sa te stradui putin macar de suprafata. Etimologic vorbind, oamenii nu se schimba dupa bunul tau plac.Dar totusi maturizarea o sa.si spuna cuvantul. Si inca n.am intalnit oameni care sa merite. Decat mama,tata si poate in cel mai bun caz un/o f.b prieten/a. In rest,la fel!
Acest text nu este adresat unei persoane anume, sau poate ca este.Acesta nu este intentia de a creea o poezie, sau este.Acest text poate fi interpretat sau luat doar la misto.Acest text reprezinta sentimente si nu vorbe-n vant.Acest text exprima dorinte, vise si ambitia de a le implini.Acest text poate fi un bun exemplu pentru unii.Acest text este scris special pentru tine, sau nu.Acest text se poate adresa unuia direct sau indirect.Acest text nu asteapta laude, ci vrea a fi citit.

Un comentariu:

Unknown spunea...

fains surioara bv;))

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele