joi, 2 aprilie 2009

Nimic.


Stii?

Nu,nu.Binenteles ca nu.

Tu nu stii...nu ai cum sa stii ce se intampla.

E chestia asta care se intampla dupa prima si ultima intalnire.

Oare chiar asa trebuie sa doara ca sa o poti lua de la capat?

Doar daca ai stii cate lucruri se spun despre tine,cate lucruri ti le.as spune asa in fata doar de dragul de a suferi si u putin.

Doar ca u..esti mai nesimtit.

Poate doar altfel.

Si atunci cand o sa vina timpul sa iti spun tot sa vezi cat de bine o sa ma simt.vai cat de bine.Dar inca a trecut putin timp..cred ca doar 2 luni.

Mai conteaza?

Da conteaza..pt ca vezi u postul asta e pt tine.

Dar u nu o sa.ti dai seama,binenteles.

Eh,si ce?

:-j

Azi chiar a trebuit cineva sa mi te aduca aminte,ca parca te uitasem sau doar mi s.a parut..inca.

Stii ca ai promis multe.Dar toti promit.Oricum nimeni nu intelege,nici macar u.Dar vorbele spuse trebuiau implinite.Dar la tine nu e asa.Nu este deloc.

Si este grav.Viata ta este la fel,ce credeai ca eu o sa ti.o schimb? In bine da,dar nu ai vrut. Ai vrut pe cineva mai altfel.Stii si u.

Si crede.ma ca iti doresc tot binele din lume!

Si peste catva timp o sa rad mah,de tine,de mine,de noi.

Ce urat suna'de noi' ...

Oricum eu sunt tot aia,aia in care tu inca mai crezi.

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele