vineri, 12 martie 2010

Leapsa 1001 nopti :))

Asta e de la http://baiatulciudat.com/ :))) iti fac reclama.
Deci,suna cam asa:
1. In momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gandesti prima oara?
Nu ma gandesc la nimeni. Cer sfaturi,doar tatalui meu si daca nu lui,prietenilor.
2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
Depinde. De exemplu: Obama-as castiga respectul tuturor sau Shakespeare daca nu era mort.Iar femei poate: Andreea Raicu sau Lady Gaga..
3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?
Pe toti,evident. Unii complet,altii cu mici chestii.
4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?
Nu am ce sa fac,deja o am.Nu chiar tot timpul.
5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?
Multe. Extrem de multe. Cel mai important a fost cand am mers pt ca imi aduc aminte lucrul asta cel mai bine. Al 2 lea ar fi cand am invatat sa tin cont de regulile mele nu de ale altora si al 3 lea cand am auzit:"citeste,citeste tot ce.ti place,nu ce iti impune sistemul,ei nu or sa te faca desteapta cu cartile pt scoala,nu or sa te initieze in viata. Citeste ce ii place mintii tale. Si fa ce.ti place,nu asculta de reguli dar invata.le."
Astea 5 intrebari i le pasez: Terrei,5 zambete si lui Pucca.


4 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Hehe, voi onora cu drag aceasta leapsa. Iti multumesc :D
Apropo de raspunsurile tale, primul este emotionant, faptul ca vorbesti cu unul dintre parinti, ca ii ceri sfaturi, este un lucru demn de urmat.

5zambete spunea...

se ia, se face.
multumesc, scumpo >:D<

Baiatul Ciudat spunea...

pam pam >:D<

pucca spunea...

o voi prelua zilele astea. multumesc >:D<

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele