duminică, 9 august 2009

:]

Stii si u ochii care nu se vad,se uita. Degeaba ma incerci totul ca nu merge. Mi s.a luat de tot,cam asa. Mi.e dor de unele persoane. Mai mult decat dor. Pe unele le.am revazut cat de curand,altele nu. De altii nici nu.mi pasa. Si cand te uiti asa cata lume s.a schimbat te minunezi. Numai sunt cum eram nici eu,dar nici ei. Cat de frumos era cand eram mici si nu ne suparam pt nimic,din contra chiar ne ajutam,ne jucam cu orele si eram fericiti.Mda..
Si daca ar fi sa ne gandim aici tot parerile mele,gandurile mele si d.astea sunt.
N.am mai scris de mult si n.am idee despre ce sa mai scriu,decat despre mine. Eu.. sunt bine,cred. Au trecut atatea zile si mai e putin si se termina si vacanta.Daaar,timpul nu e pierdut. Mai sunt multe nopti de petrecut si zile,da! :D
Si revin la partea asta de dor..mi.e dor mah de vremurile alea,de unele. Unele vremuri se mai repeta,altele nu. Si asta doar din cauza k mai cresti si ah,numai faci aia si nici cealalta,si mai bn nimic si e rau. Poti sa pierzi multe. In fine, nu sunt genul de pers care crede k a pierdut cv bun in viata,din contra cred k am in viata mea numai lucruri bune si foarte bune care ma mentin sa zicem pe planul vietii.
Stii..am starea aia de melancolie dupa cateva zile de revazut ppl din copilaria mea..8-> dar o sa.i vad in fiecare weekend..si sper sa ramana acolo,pt mn.

3 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Vor ramane acolo atat timp cat vei putea sa-i vezi. Unii poate vor alege alte drumuri care nu se vor mai intersecta cu al tau, nici macar paralele la distanta mica. In timp oamenii se pierd, raman doar in poze. Prima data pierdem oameni la gradinita, apoi pierdem la scoala, la liceu si la facultate (sau facultati). Ii mai pierdem cand aleg sa se duca in ceruri sau cand se lasa prada dependentelor de orice fel.

Pierdem oameni mereu...mereu... Si e pacat.

Camme spunea...

Da,asa e. :*

Ioana Radu spunea...

Offtopic: Ai un premiu la mine pe blog, daca vrei... te astept sa-l "ridici".

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele