luni, 31 august 2009

Elle.


1. Care este cea mai mare teama a ta ?

Teama de a avea o teama..

2. Care este cel mai valoros lucru pe care il ai ? [d.p.d.v. financiar]

Laptopu`,cartile si cosmeticele.

3. Care este ideea ta despre fericire ?

Fericire peste tot...e cand simti tu. Ideea este sa simti.

4. In ce ai vrea sa te reincarnezi,daca acest lucru ar fi posibil ?

In mai multi..nu exista un om perfect pt mn.

5. Ce personaj istoric iti place ?

Nici unul.

6. Care este ocupatia ta favorita ?

:)) Sa citesc,sa asc muzica.

7. Unde ti.ar placea sa traiesti ?

In Germania,Anglia sau Austria.

8. Ce detesti la altii ?

Multe..cam ce detesta ei la mn.

9. Daca ai putea sa.ti schimbi un atribut fizic care ar fi acela ?

Gleznele.

10. Ce admiri cel mai mult la un tip ?

Inteligenta,stilul si modul lui de a fi.

11. Ce admiri cel mai mult la o tipa ?

Increderea in sine si frumusetea.

12. Cand si unde te.ai simtit cea mai fericita ?

-

13. Cu ce talent natural ai vrea sa fii inzestrata ?

Sa pot zbura sau sa am o voce superba ...

14. Care este mottoul tau ?

"Zambeste! cineva acolo sus inca te mai iubeste."

15. Ce ti se pare a fi culmea durerii ?

Durerea practica.

16. Care este principalul tau defect ?

Neincrederea de sine.

17. Ce ti.ai dori sa ai si nu ai ?

Multe.

18. Ce ai si ti.ai dori sa nu ai ?

Unele lucruri care le am si de care altii ar avea mai multa nevoie decat mine.

Aceste intrebari le pasez cui vrea. ;;)

2 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Am completat-o si eu ieri.
Raspunsul care l-ai dat la intrebarea 18 a fost foarte cald. Mi-a placut cel mai mult.

Camme spunea...

thx bai:*

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele