miercuri, 2 septembrie 2009

S.p.t.

Si de ce ? Nu.mi plac zilele de toamna. Mi se par prea melancolice,prea nu stiu..
N.am idee despre nimic..sunt asa zile monotone. Dar vine green fest 8-> :))
Mda..cam plictisita lumea ca incepe sc. Ciudat. Recunosc si eu sunt la fel. Era mai bn vara. Mai mult soare,mai frumos.
Acum o sa vina stresul,alea,alea. Nasol.
Posturi,peste posturi...lumea a inceput sa frecventeze messu` k nah daca numai au ce sa faca..:))
M.am tuns..nici nu pot sa.mi fac codita din el. Oricum e dragut ;))
Dar lumea se face naspa,naspa. Cu atat mai mult cu atat iti vine sa zbieri. Nu.mi mai pasa.
Sper sa fie un inceput de toamna frumos si sa se termine la fel. Ce mai asteptam cand eram la gradinita luna sept. Si acum..deloc. Prietenii numai sunt cum erau,lumea e prea egoista.
Pot sa spun ca a fost o vara frumoasa si nu as vrea sa se terminte totul. Nu asa,nu asa de repede. Mai vreau. Dar o sa inceapa o perioada draguta,sper.
Nu am chef. pur si simplu. As vrea o chestie :)). O chestie draguta. As vrea mai multe cadouri. Desi primesc cam des,tot vreau. Si nu in ultimu` rand colectionez brelocuri. Wow,colectionez si eu ceva :))
Azi ma bucur pt ea. Pt. my hon`. Pt. k este cea mai buna prietena. Pt k este a mea. Si pt k o iubesc. Si stie lucrul asta. Si daca n.am fi noi lumea n.ar mai fi asa :)) :X

With love,C.

Un comentariu:

Loredana spunea...

sa ai o toamna frumoasa, chiar daca nu iti place, sa fie blanda cu tine!

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele