miercuri, 16 septembrie 2009

Şi aici ?

Şi aici mă apuc să inşir gânduri şi poveşti. Dar nu,chiar nu.
Sunt multe pov ce se aseamănă cu a mea. Chiar azi am citit unele. Aşa cum spuneam a început şi şcoala şi odată cu ea l.am văzut şi pe el. Şi ştiu că e mai mare ca mine q 1 an de liceu dar nu contează. Pur si simplu abia aşt să.l văd in fiecare pauză şi tare aş dori să am tupeul necesar să.i vb. Dar el ştie că exist,mă cunoaşte. Şi mă priveşte şi deja delirez pt că azi nu m.am simţit atât de bine,mi.a fost foarte rău mai ales din cauza unora. În fine, pe mulţi nu doream să.i revăd dar a trebuit. Şi sincer nu.mi mai pasă atât de mult de cei care poate mi.au arătat incredere dar increderea asta trebuie menţinută şi unii nu ştiu s.o aprecieze. Unii au prea multă ambiţie cu mine dar ambiţie d.aia proastă. Multă muie,atât le doresc. :))
Mai are rost să continui să vb despre lumea naşpa ? Nu.
Îmi este de ajuns. Prefer să cred k lumea nu e chiar aşa de egoistă. Dar chiar numai contează. Nu mă interesează. Mi.a fost foarte rău,am răcit din cauza unora si am fost super sup. Din cauza lor a trebuit să stau aks şi să stau.
Nu ştiu ce să mai zic, chiar nu vreau k postul acesta să se regăsească cineva in el sau să se simtă. Pentru că ştiu ei care sunt să se simtă. Şi acum mă simt tare bine,sper să o ţin aşa in continuare.
Vă iubesc ? Nu!

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele