joi, 24 septembrie 2009

Poate că..

Poate că era mai bine să nu mă bag.
Poate că nu trebuia să pun atât de multe sentimente.
Poate n.ar fi trebuit să mă comport aşa.
Poate nu e bine să ştiu dinainte ce se va intâmpla.
Poate că azi e mai greu ca ieri dar nu trebuie să te laşi.
Poate că nu am nici un regret.
Poate mi.ar prinde bine o vacanţă exotică.
Poate aş vrea să uit dar ceva nu ma lasă.
Poate uneori fac lucrurile penibile.
Poate nu ştiu să vb cu anumiţi oameni.
Poate sunt genul de tipă manierată cu bun simţ pt cn merită.
Poate că nu e cazul să mă urăşti fără nici un motiv.
Poate că am dreptul să.ţi fiu antipatică.
Poate că am dreptul să te urăsc mai mult decât tu pe mine.
Poate că nu.mi amintesc ceea ce nu trebuie.
Poate că îmi amintesc doar lucrurile bune din viaţa mea.
Poate că aşa vreau eu să fiu.
Poate că n.am nevoie de el ca să fiu eu.
Poate că n.am nevoie de nimeni uneori.
Poate că lumea mă minte in faţă dar tot pe ei se mint.
Poate că nu mă interesează ce vor ceilalţi.
Poate că eu ştiu ce vreau de la unii.
Poate că era mai bine dacă nu mă năşteam în ţara asta.
Poate că nu e bine să regreţi nimic.
Poate că sunt multe chestii,dar măcar sunt eu!

2 comentarii:

Anonim spunea...

prea multe incertitudini in viatza ta :))

Ioana Radu spunea...

E mai bine cand nu ne stresam cu "daca", "parca" sau "poate".
Unele lucruri din postarea asta, maine, un "maine" conotativ, nu le vei mai crede. Caci "poate" unele le-ai scris pentru a-ti arata tie ca poti. Dar sa gandesti pozitiv nu e intotdeauna drumul cel bun ci drumul cel mai scurt.

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele