miercuri, 26 august 2009

Despre mine..

Data si locul nasterii:
4.03.199*. Bucuresti. Asadar zodia pesti ca si Ion Iliescu :))

Trei calitati personale:
Cred ca sunt prea calma. Cred ca pot iubi un om si il pot face fericit. Cred ca pot sa fac ce.mi doresc.

Trei defecte pers:
1) Uneori sunt superficiala.
2) Cred ca exista acea pers care te va schimba,acea jumatate.
3) Nu.mi vine aqm in minte.

Trei lucruri care te enerveaza in Romania:
1. Nerespectul.
2. Faptul ca oamenii nu gandesc,au asa un spirit de turma si nu initiativa,le place sa fie condusi.
3. Manelele.

Trei lucruri care iti plac in Romania:
1) Bucurestiul..cu bune,cu rele.
2) Mc.
3) E plina de oameni isteti dar nevalorificati.

Primele 3 decizii care le.as lua ca presedinta a Romaniei:
1. :)) As interzice tziganiiiii!
2. As aduce mai multi bani si le.as mari salariile oamenilor.
3. As crea mai multe locuri frumoase,as pune oamenii sa asfalteze strazile,as zice sa se vopseasca toate blocurile,as face bazine d inot,as investi mai mult in educare.

Daca ai putea pe cine ai exila de tot,din Romania?
Cred ca pe nimeni...

Daca ai infiinta o organizatie de caritate, cu ce s.ar ocupa ?
As ajuta oamenii bolnavi,copiii in general,as crea adaposturi pt animale.

Pers publica favorita :
Multi... Octavian Paler [care numai e], Tudor Chirila, Andreea Raicu, Adrian Despot,Dan Puric, Mihai Bendeac..

Ziarul favorit :
Nu citesc ziare...

Emisiunea t.v. favorita :
Hmm..nu prea ma uit. Deci n.am.

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele