joi, 12 noiembrie 2009

Memorii? Idei? Nu.

Viata nu este nici teatru,nici filosofie.Viata e viata. Si,din pacate,foarte adesea viata e ca zugravii sau barbatii.Cu cat te porti mai frumos cu ei,cu atat e mai rau. Purtarea delicata o interpreteaza ca prostie si se comporta in consecinta.
Mai bine lipsa decat o iubire care ar intra in formula "amorul e un lucru foarte mare". "Asa cum nu cred ca o ora de frumusete e destul.O viata intreaga de frumusete ar insemna ceva,intr-adevar.Poate ca si prietenia si iubirea nu merita,intr-adevar,sa fie traite daca nu sunt vesnice.Ziua e prea scurta,soarele prea putin.Cerul e plin de nori,fericirea o simpla vorba. In fine,dracul sa le ia pe toate ca zeii te pedepsesc exact cu calitatiile cele mai frumoase pe care ti le daruiesc.'
Dragostea seamana atat de bine cu lipsa ei incat uneori se confunda. Si nu sunt putini cei care se multumesc cu orice.Si traiesc.Unii chiar bine. N.ati obs ca unii traiesc fara sa se spele? Sau reduc totul la aparente.
Si pana la urma ce rost ar mai avea toate astea ?
Ma gandesc ca poate mai degraba a fost o lasitate de.a mea. Am fugit. Ca si acum. Simt cum imi creste febra,ma doare spatele si sunt linistita.Asa e viata. Ceea ce ne raneste ne si intregeste. Dar eu m.am intregit atat de mult incat m.am saturat. Si nu totul se scuza prin faptul ca 'asa e viata'. Cu 'asa e viata' putem ajunge departe. Dc zic departe ? Nu stiu,sunt prea obosita.Stiti ce cred ca imi trebuie? Putina nepasare,probabil.

5 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Viata-i reala, viata-i cruda

Camme spunea...

Uneori..

Ioana Radu spunea...

"Poate ca si prietenia si iubirea nu merita,intr-adevar,sa fie traite daca nu sunt vesnice."

Nu e adevarat. Le primim in doze mici caci altfel nu am sti sa le diferentiem de ce este ura si dispretul. Le primim in doze mici pentru a invata sa ne bucuram de oportunitati cand ni se ofera. Cator sanse ai dat cu piciorul?

Vezi? Traieste mai intai acele sanse pierdute. Apoi sa vrei mai multe si mai multe.

Ioana Radu spunea...

offtopic:
http://iaundex.blogspot.com/2009/09/rugaminte.html

Camme spunea...

Gata,am rezolvat problema ;))

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele