luni, 16 noiembrie 2009

New Moon! :X


În al doilea film al seriei Twilight, Edward Cullen (Robert Pattinson) va pleca în Italia pentru a-i întâlni pe membrii clanului Volturi, vampirii păstrători ai păcii, singurii care ar putea să-l ucidă. El nu-şi mai doreşte să trăiască după ce ajunge să creadă că Bella a murit. Bella se aruncă în mare pentru că numai atunci când este în pericol de moarte are viziuni cu Edward. Fermecătorul vampir a părăsit-o după ce, la aniversarea ei, Jasper Cullen (fratele lui) a încearcat sa o atace - provocat de mirosul sângelui. Bella se tăiase la deget încercând să deschidă unul dintre cadouri. Ca s-o protejeze pe adolescentă, Edward şi membrii familiei lui preferă să plece din oraş pentru totdeauna. New Moon prezintă cea mai neagră perioadă din viaţa protagonistei. Bella Swan suferă foarte mult după Edward, doar prietenia cu Jacob Black o mai ajută să-şi revină din stările depresive. Dar sentimentele pot aluneca uşor pe o altă pantă, mai ales când Jacob o salvează pe Bella şi-şi declară sentimentele pentru ea.

Impresionant si adevarat. Biletele s.au pus deja in vanzare,eu una mi.am luat deja. De abia astept filmul pe 27 noiembrie. 8->

Un comentariu:

Camme spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele