sâmbătă, 9 ianuarie 2010

...

Nu stiu cum sa incep si cu ce sa incep. Sunt multe de spus si de povestit. Pot sa spun ca imi lipseste.Imi lipseste mai mult decat mi.am inchipuit..si e ceva necontrolat,nu poti sa.ti controlezi inima,doar mintea. Am atatea chestii in suflet,atatea sentimente si pe el. Chiar mai are rost sa vb? nu prea cred..a trecut,totul trece.Dar unele lucruri iti raman in suflet si ai vrea sa fie totul ca inainte,al naibii cat ai vrea! e ca si cum esti fericit,ai de toate dar nimic din toate astea nu le simti pt ca nu e acea persoana..daca ar fi acea pers ai fi implinit. Nu stiu cum sa explic, pur si simplu e ceva acolo,in noi. Mi.ar fi placut sa fie altfel,sa realizeze ca are tot ce ii trebuie in lumea asta,sa pretuiasca ce nu a putut avea,dar degeaba. Acum nu mai insemn nimic,asa cred. Dar doare de fiecare data cand il vezi,mai ales ca nu e ca oricare,il deosebesti dintr.o mie. Inca 1 an jumate,atat mai trebuie sa suport. Dar o sa.mi treaca pana atunci,cu siguranta. Cel mai rau este cand stai cu acea pers 1 ora,acea ora incredibila si de nepretuit si totul este doar din priviri. Doar privirile isi spuneau cuvintele..e ca si cum nu mai exista nimeni si nimic. Desi n.as fi vrut sa fie asa,putea sa fie altfel.Poate sa faca ce vrea,sa fie fericit dar cel mai bine ar fi sa nu.mi mai apara in cale. Cat de mult vreau asta! Au fost 2 incercari si au esuat. As vrea sa stiu ce gandeste,ce face,unde merge,cu cine se intalneste..asa cum eram obisnuita. Dar nu mai este asa,cu unele lucruri trebuie sa te dezobisnuiesti. Nu stiu cum e de fapt,dar iubirea vine dupa ce nu mai este acel lucru..acea unire,implicare,contopire. Niciodata nu va sti ce gandesc,ce spun si mai ales ce simt. As putea sa jur ca nu.i pasa dar stiu prea bine ca nu e asa,stiu prea bine ca atunci cand ma priveste e altfel si mai stiu ca de fapt totul s.a sfarsit. In mare,1 luna e un nimic dar nu e chiar asa..sunt 30 de zile de fericire,fericire ce nu sta in vointele proprii..e trist. As putea spune ca nu mi.e dor dar sincer imi este. Pt ca nu a fost un nimic,a fost cineva si poate inca mai este.. nu mai are rost nimic, viata merge inainte si eu la fel. Continui sa cred ca am tot ce mi.am dorit si chiar asa este. A fost o parte din viata mea,dar nu mai este. Si pot sa jur ca o sa.mi treaca de el,de privirile lui si mai ales de zambetul lui. O sa fie ca inainte,cu siguranta! Inca zambesc si iubesc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Camme spunea...

Tema dragostei? poate..dar thx oricum.

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele