joi, 28 ianuarie 2010

El fin.

Ei bine,uite.ma si aici. Sunnt foarte bine. Ce tare ca e vacanta in sfarsit! Wai,cate lucuri s.au intamplat semestrul asta. Cati de ei au fost si s.au dus..oare cati stiu ? oare cati nu? Tot timpul trecem peste,peste orice. N.am somn si parca zilele astea de.afara ma fac sa inghet si mai grav. Nu.mi place iarna. Nu.mi place pt ca este frig. Vreau sa se termine cat mai repede zilele astea,sa vina ziua mea,sa fie primavara,sa reinvie totul. 8->
Nu ma mai leaga nimic de ultimul el. E pur si simplu passe. Ti.am mai spus o data cu noaptea,apar visele.De fapt nu,de fiecare data cand e asa aproape de mine. E al naibii de rau. Nu vreau sa.l vad,chiar daca e prima pers pe care o vad.Oricum nu vreau sa.mi mai pese. Adica minim de minim poate.. Nu sunt o persoana rea dar ei ma fac sa ma port asa. Multi spun ca m.am schimbat,nu este asa. Eu am fost,sunt si voi fi mereu aceeasi si pot sa pun pariu ca nu o sa ma schimb. Uneori am momente de indiferenta,egoism,rautate dar cine ma cunoaste stie cum sunt. Pacat ca multi se iau dupa aparente. Nu vad ce e dincolo d ochi,buze,par,corp. Si nici nu vor sa vada. Se multumesc cu atat. Eu una nu.s asa,pt ca nu poti judeca o pers fara sa o cunosti,nici daca stai o viata cu o persoana nu poti sti ce ii trece prin minte. Nu am ce sa mai zic,decat ca nu pot sa adorm. Si mai am si o stare d.aia de lene ingrozitoare.

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele