joi, 21 ianuarie 2010

!

Ei bine,ma simt excelent. Excelent din toate pct de vedere. Ma simt extraordinar,am tot ce vreau si ce imi trebuie. Nu mai imi pasa de anumiti oameni,de suparati,de tristi si de frustrati. Cel mai mult imi pasa de mine. Eu sunt nr 1 in lista mea si trebuie sa fiu intr.o continua evolutie si fericire.Pot sa spun k sunt fericita. Acum da. Chiar daca lipsesc cateva lucruri nu.mi pasa. Restul o sa vina de la sine daca vine. Abia astept peste o luna si ceva sa vina ziua mea 8->! Incep sa debitez prostii p.aici dar nu.mi pasa :)) Degetelele mele se plimba pe tastele astea minuscule si scriu cam ce vor ele :> Wai cat de frumos e afara! Ca in povesti! Imi aduce aminte de cand eram mica si nu realizai qm este ci doar te bateai cu zapada si mureai de frig dar nu conta nimic. Acum nici nu ai cu cine sa te bati,sa te joci. Imi lipsesc vremurile alea... Totul este atat de alb,atat de frumos,este chiar incredibil.
Chiar daca ascult mereu melodia aia,care se presupunea k e a noastra,mi.a trecut de el. Si chiar daca il mai vad cateodata nu.mi pasa. Pana la urma timpul trece si toate trec!
Tot eu,C.

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele