luni, 29 iunie 2009

29`

Am o stare incredibila de lene.
Imi este foarte somn. Dar m.am trezit pe la 9. Si chiar nu stiu ce sa scriu :)). Dar totusi e doar un blog asa ca imi permit sa scriu doar ce vreau eu. Hmm..mai sunt doar cateva zile si in sfarsit parasesc Buc asta :))
Cand ma trezisem era soare,aq numai este. Ma dor ochii.Nu de la laptop ci de la atatea filme vazute in ult perioada.Si inainte nu eram asa pasionata.
Totusi ar fi bine sa fie mai mult soare k mi.a cam ajuns q ploile astea interminabile.
Si totusi ce poate fi mai bun decat o cana de ceai verde q miere intr.o dimineatza k asta ? :X
Oare voi ati stat asa sa va uitati bine la voi in oglinda si sa realizati cate parti frumoase aveti si nimeni nu si.a dat seama pana acum ? Ei bine,nu cred. Eu incerc sa descopar in fiecare zi o parte mult mai frumoasa decat cea anterioara. E ca si cum cineva iti spune ca gaseste inca un lucru interesant la tine :)) de care,poate, nici u nu esti convinsa.

Si acum preiau o leapsa :

1) Sunt ...aproape ce imi doresc.
2)As vrea..sa schimb lucrurile in favoarea mea.
3)Pastrez...toate amintirile care m.au facut fericita.
4)Mi.as fi dorit...sa nu pun atata suflet pt oricine si sa imi spuna cineva ca merit.
5)Nu imi place...iarna.
6)Aud...melodia din mp3 de la vama :)). Ah, si uneori nimic.
7)Imi pare rau ca...nu.mi pare rau de nimic!
8)Imi plac...lucrurile marunte care ma fac fericita si mirosul unui parfum al unui tip care trece pe langa mine ;)) si cartzile,evident si concertele.
9) Nu sunt...mereu cum vreau sa fiu.
10) Dansez...in felul meu,mai mereu.
11)Cant...pt mine.
12) Scriu..din orice,despre orice,cum imi vine pe moment.
13)Niciodata...nu vreau sa mi se intample ceva rau.
14) Plang.. pt si din cauza unor oameni prosti si pt lucrurile care nu le primesc.
15) Nu imi place de mine pt ca....nu sunt destul de ambitioasa.
16) Sunt confuza cand....niciodata! :))
17) Am nevoie...de prieteni,huguri,muzica,mare,cartzi,soare,inghetzata si nu in ultimul rand ceai!
18) Ar trebui...sa fac tot ce mi.am propus.
19) Sincer...ma iubesc.
20) Nu te lasa....niciodata pe mana celorlalti,gandeste si fa totul numai pt binele tau.

Mda...:-*

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele