luni, 1 iunie 2009

:x


Azi e o zi speciala.

Azi e 1 iunie.

Azi e ziua noastra,a mea,a ta!

Azi nu pun la inima nimic si nu ma supar.

Azi ma simt fericita.

Azi ma simt iubita.

Azi ma simt extraordinar.

Azi este soare.

Azi toata lumea ma iubeste.

Azi iubesc totul.

Azi imi place.

Azi nu se va repeta niciodata.

Azi e ziua cand unele persoane realizeaza ceea ce spun.

Azi cred in mine.

Azi cred in parerile mele.

Azi sunt sigura ca nu se va mai repeta.

Azi e totul mov. :))

Azi e totul cum vreau eu sa fie.

Azi eu merit.Si chiar mereu! ;))

Azi mi.am luat chestia aia =p~

Azi invat lucruri noi.

Azi ma uit la persoane si imi dau seama cat de multe spun dar nu simt.

Azi inteleg ceea ce nu intelegeam.

Azi ma simt importanta.

Azi am primit voucher cadou :D

Azi este doar azi.

Azi pot face atat de multe.

Azi pot incheia discutii.

Azi pot incepe o noua viata.

Azi se poate sfarsi ceva.

Azi soarele imi zambeste ca atunci.

Azi este ziua aia;

Azi ma simt copil.

Si asta este cam tot!

:x

Un comentariu:

Unknown spunea...

la multi ani..:)

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele