luni, 29 iunie 2009

Iar.

Leapsa furata de la 'Vicii'

Ziua cea mai frumoasa: cand rad.
Cel mai mare obstacol: teama.
Cea mai mare greseala: increderea in oricine.
Radacina tuturor relelor: oamenii.
Distractia cea mai placuta: cu ea.
Cea mai mare infrangere: cazi,te ridici..
Cei mai buni profesori: doar 1.
Prima necesitate: prietenii.
Ceea ce te face cel mai fericit: sa cant.
Cel mai mare mister: omul.
Persoana cea mai periculoasa: Bin Laden :))))))))
Cel mai rau sentiment: tristetea.
Cel mai bun cadou: fericirea.
Lucrul cel mai de valoare:prietenia adevarata. fericirea.muzica.
Calea cea mai rapida: pe scurtatura.
Sentimentul cel mai placut: cand reusesc ce.mi propun.
O protectie efectiva: indiferenta.
Cel mai bun remediu: spa.
Forta cea mai puternica: iubirea.
Persoanele cele mai necesare: cea mai buna prietena.
Lucrul cel mai placut dintre toate:imbratzisarile,zambetele.
:X

4 comentarii:

Camme spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioana Radu spunea...

iau si eu, iau si eu leapsa asta ;;)

Camme spunea...

ok :D :>

nol spunea...

frumos,înseamnă că ai zile frumoase zilnic..:)

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele