vineri, 19 iunie 2009

Summer,summer,summer! <33

Si cat de tare e starea aia de binee..:))
Mmmmm..o MARE vacantzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :x
Si eu si u si el si ea si noi si voi si ei si ele :>
Tot ce te asteapta este mult soare si distractie,de fapt muuuuuuuuuuuulta inghetzata :)).
Nu.i asa k vretzi si voi ? Eu da.
Doar tre` sa deschizi fereastra sa lasi sa.ti intre razele soarelui in sufletul tau [bn k intai t topeste p afr]:)) siiiiii sa nu.ti pese,da.
Si apoi stii si u:multa apa,mult soare si esti fericit/a!
Unii cine stie se mai duc si pe la Best Fest :D
\m/
Dar important este sa te distrezi si restul numai conteaza!
Sa simti al naibii k e VARA.
Sa te bucuri de tot,sa faci de toate,sa te plimbi,sa tzipi,sa urli,sa numai poti de cald,sa bei apa:)),sa mergi la mare,munte,alte tzari :>,sa citesti orice,orice itzi pica in mana...
<333.

Un comentariu:

Ioana Radu spunea...

ăăăă, cu ce să-ncep?

La mine vacanţa încă nu a venit, încă sunt în examene :(
Eu nu pot să mănânc îngheţată (probleme vechi de sănătate, am un regim mai strict).

Dar am să citesc, tocmai mi-am achiziţionat un nou eroscop.

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele