marți, 6 mai 2008


Mda..a trecut si prima zi d sc.Eram sigura k nu o sa fie atat d bn p kt ma asteptam.Da` in privintza prietenilor a fost bn. M`am pomenit q niste hug`uri lungi.:">. da..a fost bn.Ah.azi knd veneam d la sc..l`am vz.si mi`a dat q 'buna'.Si yo la fel binentzeles[:))].Da.a intrat si p mess,am vb.:|
In fine:-j..azi e frumos.nush park odata q vremea esti si u.dk azi e soare e al dracului d bn sa zambesti si sa fii vesel,dar knd e ploaie t simtzi melancolic si posomarat.:]
Ma bucur intr`un fel k am ajuns c am ajuns.k pretzuiesc enorm d mult p cn am langa mn.k m`am maturizat intr`atat inkt sa nu`mi pun mintea q toti prostii si sa numai pun la suflet tot.k certurile t despart d anumite pers.kre au crezut altcv si chiar dk tzii la ele tot nu ai c sa faci.k uite asha se termina un an din viatza d liceu..si nu`mi vine sa cred.k poate am suferit si yo d multe dar am trecut peste.
k e bine k vine vara.[hai vara odata [-o<]].k a trecut ziua mea si m`am simtzit bn k d obicei :].k am tot ce`mi trebuie. k am oameni langa mn kre ma iubesc.k prieteniile ma leaga din c in c mai mult d niste fiintze.:x.k toate trec si numai vin..si k nu regret absolut nimic.Sunt foarte fericita k numai sunt acel copil din cls a 8 a. Ca m`am schimbat mult.Si in bine.Si pt k am trecut prin multe.

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele