sâmbătă, 3 mai 2008

Nu stiu..

Nu stiu cum sa incep.Sunt multe de spus.Incep cu mi`e dor..continui cu te ador si sfarsesc cu 'te iubesc'.Dar nu,eu nu te mai iubesc.Si nici nu vreau.Nu. Ai fost poate cel mai perfect.Erai.Erai cel mai cel.Asta mi`a placut.Nu erai ca toti ceilaltzi.Si poate chiar a fost ceva dar niciunul nu a avut curaj sa spuna.Dar nu-i nimic.Au fost 4 luni minunate,cu suparari,cu lacrimi,cu sperantze,cu vise infernal de bune,cu evitari,cu imbratzisari,cu priviri,cu ignorantza,cu indiferentza.Nu pot sa cred.Dar e bine k a trecut. Au trebuit 4 luni sa treaca.Si e bine.Stii,o data cu primavara m`am renascut.Si dupa lungi incercari de evadare am reusit.Si e al dracului de bine cand te vad si numai simt nimic.Numai simt absolut nimic.Nu ma mai impresionezi cu nimic. Si inainte erai perfect.Trebuia sa te vad mereu si de fiecare data imi vb ma simteam fericita.Daca stiai..[:-<]..daca stiai cate mi s`au intamplat din vina ta..sau cate lacrimi am varsat.A fost parca pt prima oara cand pt mine a fost cineva atat de perfect.Si acum nu regret.Nu regret nimic.Pt k mi`a zis o persoana pt k nu ma meriti.Si a avut mare dreptate.Niciodata nu o sa uit.Adica nu o sa te uit. Ai fost cel mai mare vis al meu.Daca ai stii..Si mai ales k totul a inceput dintr`o prostie.dintr`o zi knd te priveam si ma gandeam k esti perfect.Atat de mult regret ziua aia.Atat de mult regret visele si sperantzele pe care mi le dadeai.Oare dc? Oare dc faceai asa? Oare u nu`ti dadeai seama kt ma raneai? Oare nu`ti dadeai seama k dk nu te uitai la mine eu muream inauntrul meu?Oare nu`ti dadeai seama knd ma faceai sa rad ma simteam atat de bine,erai totul. Dar asta e. E bine k a trecut.Si cu timpul ma simt bine.Incerc sa plac pe altcineva.Care poate ma merita.Poate voi gasi si eu pe cineva asa cum vreau.Dar nu cred.Adica speranta moare ultima.Eu nu il mai iubesc.Nu.Wai.kt de bine e k a trecut toata perioada aia.Ce bine e k am ascultat pe cine trebuie.



ce cred altii de ziua de maine?
ce cred altii despre rau sau bine?
ce cred altii despre bunatate sau ispita?
ce cred altii despre soarele ce dimineata se ridica?

de ce nu toti au curajul de a spune?adevarul...
de ce nu toti au curajul de a marturisi?pacatul...
de ce nu toti au curajul de a ajuta?un neajutorat...
de ce nu toti au curajul de a recunoaste?un bine ce i s-a facut..
DE CE LUMEA ESTE REA ?



Fericire..'e cand iarba apare..e ca raza de soare intra in cort si iti mangaie fatza aerul sarat.'
'e cand puiul de om vrea in bratze si moare de somn'
'e cand frunzele cad la un picnic in parc'
'e cand iti amintesti cat de fericit esti cand iubesti'
'e cand tatal tau te invita la el in birou.si deschide o sticla de bere,prima bere din viatza ta.'
'e cand simtzi k plutesti'
'e cand faci numai ce simtzi'
'e cand zbori'
'e cand privesti si simtzi natura'.
Cineva sa opreasca invazia de bitzi,cineva sa ne faca din nou fericiti.

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele