sâmbătă, 3 mai 2008

O mel buna.:>

Imi place ca eshti unica,
imi place ca eshti aparte
Imi place ca te simt aproape chiar daca eshti departe
Imi place cand fumezi shi cand bei alcool
Imi place ca te distrezi chiar daca te simtzi nasol
Imi place zambetul tau shi chipul tau de copil
Imi place ca portzi
Imi place al tau stil
Imi place parfumul tau, imi place cum te-mbraci
Imi place cand razi, cand plangi shi cand taci
Imi place sa te tzin in bratze shi sa te ating
Imi place sa te uuh, sa te tzuc, sa te ling
Imi place sa ma trezesc cu tine`n gand dimineatza
Imi place sa adorm cu tine`n gand,
imi place viatza
Imi place chiar daca nu`tzi plac asha de mult
Imi place sa te privesc, imi place sa te ascult
Imi place sa merg noaptea pe strazi shi sa beau
Imi place sa crezi ca tu eshti singura pe care`o vreau
Imi place ca ma crezi, da` tot spui ca yo mint
Imi place, asha, nu shtiu, felu` cum ma faci tu sa ma simt.

2 comentarii:

Miky‹3 spunea...

Nice:x

→Vsez♥In♥Lo0oZ← spunea...

si mie`mi plashe mel astaaaaaa

[;x]

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele