sâmbătă, 3 mai 2008

Iubesc persoanele care ma iubesc.
De exemplu deea.
E frumoasa.
Si cuminte.
Si cea mai buna prietena de care are nevoie o fata.
Si este o bucata din sufletul meu
Pentru ca ma aude cand ceilalti nu ma aud.
Simte ceea ce ceilalti nu simt.
Vorbeste ceea ce eu nu spun.
Stie mereu ce gandesc
Si imi completeaza propozitiile daca e nevoie.
A fost acolo cand am avut nevoie de ea
Fara sa o chem.
Si mereu mi`a dat ajutorul ei neconditionat.
Si stie sa ma faca sa rad cand sunt trista.
Si stie sa ma asculte cand am ceva de spus
Si sufera cand eu sufar.
Si se afunda in ochii mei
Cand ii vorbesc.
Si mi`ar da stelele de pe cer daca ar putea.
Pentru ca stie ca nimeni pe pamant
Nu ma intelege mai bine decat ea.
Si stie ca as face orice pentru binele ei.
Si imi sufla praf colorat pe visele spulberate
Si le ridica
Si le traieste
Asa cum si eu le traiesc pe ale ei.
Si mereu va fi acolo cand va fi nevoie
Pentru ca a fost acolo de la inceput
Fara sa ceara nimic in schimb.
Prietenia adevarata nu se masoara in cadouri
Sau relatiile pe care ti le faci
Se masoara in lacrimile curse paralel
Din doua perechi de ochi diferiti
Care s`au intalnit o data si nu se vor mai desparti niciodata. Si datorita ei sunt statornica
Pentru ca stie sa ma faca sa impietresc
Si pentru ca ma iubeste.
Si stie ca si eu o iubesc.
Si iubirea nu este impartasita numai intre doua inimi diferite
Ci poate inflori in oricare inima vie de pe pamant.
Indiferent ca e om,floare sau animal.
Si ea a stiut sa ma faca sa scot la iveala cea mai buna parte a mea.
Pentru ea.
Si ma ridica
Daca sunt cazuta
Si ma indeamna sa merg mai departe.
Fiindca datorita ei
Imi doresc sa merg mai departe.
Si datorita unui suflet drag.
Se stie el..[:- <]
Si inima mea ii promite de fiecare data cand ma tine de mana
Ca n`o va lasa niciodata sa sufere.
Pentru ca intr`un corp mic
Poate incapea mai multa intelepciune
Si mai multa dragoste
Decat intr`un corp mare..
Tine minte
Ca nimic si nimeni In lume
Nu ne va desparti.
Si voi varsa pentru tine cate lacrimi e nevoie,
Si voi emite razele de care ai nevoie,
Cand drumul tau este intunecat.
ca stelele noastre
Vor pluti paralele.
Pentru totdeauna.
Te iubesc. [ <33]

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele