luni, 26 mai 2008

hmm..totusi a trecut cv timp.a trecut iarasi o saptamana, astept vacantza. :]
totusi nu intzeleg dc totul trece asha de rpd..:
Mi.as dori sa pot opri timpul si sa.l intrreb'hey u dc fugi mereu?' :]]
da.si el sa.mi raspunda qm numai el stie. :[
Mai am 3 sapt d suportat si gata.totul se incheie.ink un an d sc si gata.
poate se vor produce niste schimbari.am nevoie de niste schimbari,kiar majore. 8->
Vreau totusi p cnv.:]]
Oricum sper sa se int cv vara asta.

Si da mah,ma angajez. dar shhht! :]]

Mi.as dori sa stau.sa plec din tzara asta.sa fug.sa numai stiu d nmn si nik.doar sa simt,iubesc,respir,sa ma bucur d viatza.asha qm e ea. :]

Totusi nu stiu dc scriu. M`am plictisit.Si de`aia. N`am mai citit o carte kred k d vreo 5 luni.Si ma simt nasol.totusi vreau sa citesc dar parca nu pot.Ador sa citesc dar uneori nu am timp.Sau nu stiu.Se intampla cv q mn.E perioada aia a mea d schimbare.Trebuie sa ma decid ce o sa fac.Ce trebuie sa fac. Pff..de`ar fi makr mai bn pan` la vakntza.

Si stiu k o sa ma bucur vakntza asta d tot,d absolut tot.pt k chiar vreau sa.mi fie bn.sa ma bucur d viatza frate.da.;)
Am ajuns..
adik nuh.nu conteaza.
Wai kt mi.as dori sa mi se schimbe viatza asha,
k p un pocnit din degete.:]
E ora [21:16].
Blogu` asta nu scrie niciodata bn ora.:
In incheiere:
Vreau vacantza.
Vreau vacantza.
Vreau vacantza.
Vreau vacantza.
Vreau vacantza.
[xD]

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele