sâmbătă, 3 mai 2008


pentru lipglosu` meu.
pentru noi.
pentru toate glumele faqte.
pentru orele de ras.
pentru k ne batem joc d prosti.
pentru toate secretele.
pentru benjamin.
pentru 9b.
pentru 9f.
pentru noi.
pentru ziua mea.
pentru gara aceea.
pentru k t iubesc.
pentru k suferi uneori la mn si ma enervezi.
pentru k t cunoste tot liceu`.
pentru k esti biscuitele meu.:x
pentru ziua knd ne`am cunoscut.
pentru 4 ani c o sa`i petrecem d aqm inkolo.8->
pentru k mai ajutat d multe ori.
pentru okelarii nostrii d la Meli Melo.=))
pentru pozele noastre.
pentru k ti`a iesit media mm k mn.:))
pentru k esti u.
pentru k suntem bf 4 ever.
pentru pantalonii nostrii din Mall.:x
pentru orele petrecute p mess.
pentru tot ce am faqt impreuna si c o sa facem.
pentru k ma makiezi:">
pentru k stii mereu d cn imi plc:))
pentru k suntem noi.:x
pentru roz si mov.
pentru mess.
pentru metrou.
pentru oamenii kre ne batem joc.:))
pentru msj acela knd eram yo sup:
pentru k ne imbracam mereu in trend.
pentru k radem din orice.
pentru comurile d la toate pozele d p hi5.
pentru hi5.
pentru k suntem 2 fiintze kre ne iubim.:X
pentru k imi place knd t iei d lume:>
pentru k avem multzi prieteni. pentru paiuc:))
pentru teza ta la mate knd m`ai scos in ora.=))
pentru tot ce am trait.
pentru k suntem noi.
pentru k itsi scriu asta.
pentru k ma futsi la kp mereu.
pentru k imi lasi comm.
pentru k te ube mereuuuuuuu.
pentru tn,mah:X
>:D <

4 comentarii:

Miky‹3 spunea...

Prea tare:x

→Vsez♥In♥Lo0oZ← spunea...

ai uitat sa scrii:-w
pentru k erea sa`i furi lu`ala mankrea dl mc`=)):)))


t`bex>:D<:X

Kªrlª spunea...

Am mai vazut de genu.
E superba.
>D:<

Camme spunea...

ah da`.trebuia sa i`o iau.:))
adik si sa scriu.:))

Despre mine

Fotografia mea
"M-am imbracat in negru pentru ca tin doliu. Tin doliu pentru ca toti sunteti morti dupa mine." H.Malaele